Friday, July 29, 2011

110729

!!!!!!!!!!!!FIONA TAN!!!!!!!!!!!!
很久没有连名带姓的叫你了XD
今年你生日没有看到你,很奇怪勒><
之前都是早早就plan sumthng然后都被我破功, 今年我要破都没有了, sad的咯。。。
bt hor, 爽了咯,18了也,真的长大了也!!!!! (我们在不同的世界咯^^)

haiz... bt,
when was d laz time since we meet each other??!!!
d laz time we went shopping
d laz time we go DW
d laz time we go sushi king / wong kok
d laz time we go for a movie
d laz time we go sit at 1 place n talk non-stop for hours
d laz time we jz simply go in a fitting room n take pictures
很多事好像都很就没有一起做了!!!
三心勒 TT

说,
自己一个人在那里,
要万事小心,
要照顾身体,
要保持开心,
不要太压力,
有事就找我,
没事也要找我,
跟我讲故事,
听我讲故事,
总之要保持联络就对了,
kip me updated bout u,
kip u updated bout me~
lastly,
~~HAPPY BIRTHDAY~~


0 comments:

Post a Comment